Introduktion

En bild på mig med lite slumpmässiga effekter, tagna rätt ur luften.


Först fantiserade jag om något storslaget. Men min ursäkt är fortfarande att jag skapar denna blogg för att skriva av mig och för tillfället känner jag att den håller rätt bra, så det blir antagligen något litet.



Eftersom jag är född 1994 tänkte jag att namnet skulle vara "94 tankar", så när jag någon gång i framtiden har hunnit skriva 94 inlägg kommer jag inte skriva mer här.



Dagens tanke, som blir väldigt kort och enkel:
det stimulerar mig att vara mig själv, vilket jag inte kan vara med andra människor eftersom de inte förstår så att missförstånd uppstår. En obekväm begränsning.


Tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0