Telekommunikation suger, men att tycka om en person...

Katten och jag
Jag.

Katten och vännerna. <3
Barndomsvänner.

Det kanske inte gäller i detta fall, men jag har tröttnat på alla som skriver elaka/kritiska saker över internet eller SMS istället för att säga det face to face, speciellt när det gäller något viktigt! Ändock visar man tecken på sådant beteende själv. 
Jag minns det glasklart, jag läste ett viktigt budskap över internet och kände varje kroppsdel sakta domna bort och sedan värka på ett obehagligt sätt. En klump i magen, små lungor och ett överansträngt hjärta? Kanske inte så glasklart trots allt. Jag vill glömma men kan inte förlåta.

Trots att jag är överkänslig vill jag tro att jag kan vara stark och undvika att tänka på de som hatar mig och fokusera på att fördjupa/skapa nya relationer. Men det som är i mitt huvud och det utanför är lite skilda saker. 

Vilken himla tur att livet går vidare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0